- Actualizare B.C.A.R. - uri marfă;
- Actualizare avize expediţie clienţi;
- Actualizare avize transferuri între gestiuni;
- Actualizare documente interne: rapoarte tarare, uscare, igienizare, procese verbale de diferenţe;
- Rapoarte - B.C.A.R. - uri, avize expediţie, miscări interne;
- Listare documente - B.C.A.R. - uri, avize expediţie, formulare gradare, documente centralizatoare;
- Generare avize expediţie cu serie si număr din plajă internă;
- Actualizare contracte marfă furnizori / clienţi: specificarea penalităţilor pe mai mulţi parametri de calitate (GH, UM, IM, BSP, BDT, BIN, AP,P), tarife marfă si prestări servicii;
- Modul facturare cu serie şi număr din plaja internă;
- Generare calculaţii facturi cf. contracte marfă furnizori / clienţi;
- Rapoarte marfă facturată / nefacturată;
- Actualizare B.C.A.R. -uri custodie;
- Actualizare avize expediţie clienţi marfă custodie;
- Actualizare rapoarte uscare şi tarare marfă în custodie;
- Rapoarte documente custodie;
- Actualizare contracte custodie;
- Fişe calculaţii contracte custodie - calculaţii perisabilităţi şi scăzăminte marfă în custodie;
- Rapoarte transporturi;
- Fişe de magazie şi stocuri marfă – la fizic şi STAS;
- Fişe de magazie şi stocuri custodie – la fizic şi STAS;
- Stocuri totale pe gestiune: marfă + custodie;
- Raport justificare gestiune la închiderea partidei cf. normelor legislative în vigoare;
- Preluare automată tichet de la cântarul electronic în BCAR - uri şi avize de expediţie pentru programele de cântărire compatibile cu sistemul informatic LaurentGran.
Licenţele achizitionate nu sunt limitate in timp. Dvs. puteţi folosi nelimitat în timp aplicaţia pe un nr. de calculatoare egal cu numărul de licenţe.
Preţul primei licenţe este de 1000 Euro, a doua licenţă este 200 Euro, apoi următoarele 400 Euro per licenţă.
Baza de date este gazduită într-un data center specializat şi sunt asigurate salvări zilnice distincte.
În primul an, găzduirea datelor în cloud este gratuită.
După primul an de gratuitate, costul găzduirii datelor în cloud este de 300 lei / an (fără TVA).
După primul an de gratuitate, puteţi opta pentru un abonament anual ce conţine update-uri la zi, asistenţă tehnică prin telefon sau e-mail, intervenţii de la distanţă sau la sediul dvs.
Modificările şi eventualele facilităţi adiţionale cerute se negociază separat în funcţie de complexitatea lor.
Pentru mai multe informaţii referitoare la aplicaţie puteţi vizita www.gestiune-cereale sau www.laurent.ro/gestiune-cereale.html.
Program gestiune cereale cloud
- Producător: Laurent Computers
- Cod produs: gestiune_cereale
- Disponibilitate: În Stoc
-
5.664,40 Lei
- Fără TVA: 4.760,00 Lei